مرحله 4 نارسایی کلیه با کراتینین سطح 7.6 دیالیز تنها انتخاب
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله 4 نارسایی کلیه با کراتینین سطح 7.6 دیالیز تنها انتخاب

شما برای افراد مبتلا به سطح کراتینین 7.6 دانم و رنج می برد از بسیاری از علائم، پزشکان آنها را توصیه به گرفتن دیالیز، که می تواند آنها را زنده بهتر و طولانی تر کمک کند. اما برخی از مردم نمی خواهند به آن را چون آنها نمی توانند برای آن ایستاده، و سپس دیالیز تنها انتخابی مرحله 4 کلیه بیمار شکست با سطح کراتینین 7.6 است؟

بسیاری از مردم می دانند که دیالیز است تنها انتخاب برای بیمار نارسایی کلیه نیست، چرا که پیوند کلیه می تواند جایگزین دیالیز، و با کمک از این عملیات، بیمار نارسایی کلیه می تواند یک زندگی با کیفیت از مصرف دیالیز داشته باشد. اما آیا می دانید که همه مردم می تواند این نوع عملیات را. برای افراد مبتلا به فشار خون بالا و یا بیماری جدی قلبی و سایر بیماری های محدود آنها توصیه نمی شود به پیوند. پس چه باید این افراد انجام دهید؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy را امید برای افرادی که می خواهند برای خلاص شدن از دیالیز اما می تواند پیوند را ندارد.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بر داروهای چینی سنتی (TCM) با ترکیبی از تکنولوژی پیشرفته پزشکی --- osmoscope است. با توجه به شرایط بیماری و فیزیکی خاص هر بیمار، برخی از داروهای چینی تجویز خواهد شد. مختلف از جوشانده سنتی، این داروها را به پودر میکرونیزه و سپس به کیسه های کوچک قرار داده (در مورد اندازه کلیه) که خواهد شد به راه حل آماده خیس. در حالی که در طول درمان، 2 کیسه دارو خواهد شد تحت پشت بیمار راست در مناطق کلیوی قرار داده است. در سمت دیگر، کیسه دارو با osmoscope کمک می کند که ترویج جذب مواد تشکیل دهنده فعال در داروهای متصل می شود. در چنین راه، این نوع درمان می تواند کمک به بیمار بیماری کلیوی می توانید از دیالیز به تدریج خلاص شوید.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان مرحله 4 نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: